Information, reviews and public commentary for US companies

 

Groupon, Inc.

Rating
0.3125
Web
http://www.groupon.com
Address
600 W. Chicago Ave., Ste. 620
Chicago, IL
60654
Contact
Andrew Mason
Role
CEO and Director
Phone
(312) 676-5773
Fax
(312) 676-2728
Employees
11,471
Twitter IDs
@Groupon
General profile image

Take a stand - 129 d 13 h ago

I am planning a law suit against Groupon. I need other witness to proceed and make my case stronger please respond to this if you want your refund back or just feel they are a bad company to del with

Flagged for review. 
General profile image

Heather in Minnesota - 127 d 16 h ago

0

I'm game. They sent me a Bluetooth that no one Im speaking to is able to hear me. It arrived this way! I paid for a product that was not delivered to me so technically, they took my money but never delivered what I paid for which is a properly working Bluetooth!!

General profile image

Sue Grouopn - 126 d 12 h ago

0

I'm in! I'm a Groupon Merchant who owns a company. People have been coming in to my business and redeeming their Groupon Voucher and then call Groupon and get FULL refund, so I am giving away freebies. Groupon NEVER asked me if ANY of the "refunds" they gave out of my account (MY MONEY THEY GAVE THEM) were legit, they just took ANYONE'S word for it if they called for a refund. I have lost hundreds of dollars. I have called numerous times to get help with this and let them know what is going on and NO ONE will return my emails and calls. The customer support techs say I need to speak with my account representative with Groupon. He ignores me. I'm screwed out of so much money. I also have a "no show" policy that if people don't call and cancel their appt, they are charged (it's on my website) and they no show (at least two a week) and call Groupon for a full refund. I have PROOF as people fill out forms and sign when they come in (proof of service) and I have an online scheduler, (proof they book their own appts). GROUPON OWES ME MONEY!

General profile image

Jeff Michael Hoss Johnson - 101 d 11 h ago

0

Sue, can you please explain how Groupon can do that, after three days a person can not get ANY kind of refund, what you can do is if there is a date on there, is explain to the prospective customers that you can not honor the coupon because of what people are doing, but because Groupon also treats it's clients who legitimately ARE due refunds the same way as they treated you, I think people are NOT asking for refunds and Groupon is LYING to you so they will not have to send you the money owed, and keeping the monies screwing everybody, as I said in a post above they lost millions in a law suit and may be going under.

Post all over the internet and get a class action suit with other merchants (whom I am sure will be many) against Groupon before they declare bankruptcy and go out of business.

General profile image

Anonymous - 84 d 15 h ago

This is not true. I as a consumer have gotten a refund after 30 days. Anyone can get their money back. Groupon is all about the concumer buying.

General profile image

NYArtist - 59 d 16 h ago

How do you get a refund if you've used the coupon? (hidden)/

General profile image

Gloria - 31 d 12 h ago

If you are having trouble with Groupon contact your credit card company speak with a rep the credit card company in the mean time will place a credit back on your account and they will contact Groupon on your behalf.

General profile image

Anonymous - 58 d ago

Know that everyone has a different exp. You can't say what's not true for someone else. Maybe you had a better exp. than others. If we can respect your exp., respect ours.

General profile image

World Traveler - 39 d 9 h ago

That doesn't even answer the question.

General profile image

Richard McMonagle - 14 d 5 h ago

0

Do you have a magic wand ? I can't even get them to respond after a merchant refused their Groupon .

General profile image

Daisy. - 13 d 24 s ago

Daisy, Well I haven't get my refund. It have been over three weeks. I sent an email. My rate for Groupon is 0 bad company. I will stick with Amazon. I returned and item and on 2 days got my money back.

General profile image

Anonymous - 6 d 3 h ago

What exactly did you do to get your money back. Seems to me you're the only one

General profile image

NYArtist - 59 d 16 h ago

File a complaint wth the BBB and Attorney General's office.

General profile image

Linda-California - 16 d ago

I have checked with the BBB. They are NOT BBB accredited.

General profile image

Daisy. - 13 d ago

I will go to the back tomorrow and I will let them know about Groupon no refunding my money.

General profile image

Anonymous - 28 d 7 h ago

Hi Sue I would love to talk to you I also have been getting screwed by group on

give me a call\

(hidden)

General profile image

JMR - 121 d 9 h ago

I'm with you

General profile image

Daniel Camarillo - 115 d 10 h ago

I'm in. I haven't seen a dime from them and they won't remove my ad! (hidden)

General profile image

Kathy Bondy - 7 d 6 h ago

0

Continue to run expired campaign without paying out.

General profile image

Liz - 115 d 10 h ago

0

i just want them to stop emailing & texting me. It's been five days. I feel harassed. I don't think it's grounds for a lawsuit, but I was hesitant to try Groupon & am so sorry I did.

General profile image

Jeff Michael Hoss Johnson aka Jmhj - 101 d 11 h ago

Just unsubscribe or put a block for the texts and emails.

General profile image

Dolores - 23 d ago

0

I think it is, perhaps it time for us to put a stop to this misuse of the customers. I think we need a o consider a class action on behalf of everyone they are taking advantage of

General profile image

ANGELA C - 115 d 22 h ago

Understandable

General profile image

Anonymous - 107 d 6 h ago

Going through that right now. So disappointed

General profile image

Jasmine G - 106 d 11 h ago

Me too . They will not refund my tickets made by a minor

General profile image

K - 106 d 8 h ago

0

The apt order two vouchers I immediately cancelled because the company I was purchasing from verified that it should not of done that. I cancelled within 10 minutes and my money went into Groupon bucks. 500 of Groupon dollars I do not want. They are not working with me and this is not their policy. Crooked thrives. I am a forensic psychologist and going to peruse this company being investigated.

General profile image

Jmhj - 101 d 11 h ago

Look at reply I posted to Take A Stand.

General profile image

M - 70 d 4 h ago

Did you speak to someone on the phone? What number did you use?M

Other Reviews & Comments

Amazon
Dissappointed I have been a prime member for years and spend a lot of mon ... 

Food Network
dONNA AGREE. FINALLY SOMEONE HAS SAID IT OUTLOUD

Circle K Stores Inc
BB I shop at the Circle k on Louisburg Road in Raleigh, North  ... 

Kohls
onfasebook please did spend 167.00. did not get kohls cash. Iwent out the nex ... 

Earthlink, Inc.
Anonymous Hi, this Angela Smith. I giving a complaint about how your  ... 

The Home Depot, Inc.
enrique espinoza wife and myself went to home depot in mcallen,tx,was given  ... 

eBay, Inc.
Michael I used to have an online store with the Half.com division t ... 

AT&T
Rick I just love talking to a person in Mongolia who's English s ... 

United Parcel Service, Inc.
D.S. I requested the UPS man KNOCK on the door so I know the pac ... 

Google Inc.
Sellling stock To google ;

Fox News Network, LLC
Ashley1992 Are you Hilary? Who cares. Facts are facts. He left an infi ... 

Rooms To Go
Raul ferreiro My name is Raul ferreiro I bought some furniture from the p ... 

Dollar General
Concerned What has happened to this brand new DG.Huntsville,TX, Hwy 1 ... 

Toys R Us
Anonymous I had a very bad experience at Toys R Us (Newington CT) tod ... 

Taco Bell Corp.
Anonymous I know a manager of the Taco Bell in Newton Falls Ohio that ... 

J. C. Penney Corporation, Inc.
Elizabeth Huston I went to JCPenny at Northwoods Mall in Peoria Il this afte ... 

Abercrombie & Fitch
JenPhil Absolutely horrendous customer service!!!! I have NEVER bee ... 

Cricket Communications, Inc.
Sheila Nance I was robbed on November 14,I went in s retail store to add ... 

Cablevision Systems Corporation
Anonymous we put our triple play service on seasonal hold on October  ... 

Windstream Corp
Dale from Iowa I have been with Iowatelecom for 12years and then Windstrea ... 

Costco
Anonymous First of all I would like to say that I have never had a go ... 

Victoria's Secret Stores, Inc.
Anonymous You guys really need to stop fucking up shipping. I ordered ... 

24 Hour Fitness
Old Enough to have Seen it all Why does he do that sort of thing? It works. It makes him m ... 

T-Mobile USA, Inc.
H Hey im interested in that

Panera Bread
Cindy Very upset that I have been a customer of Panera on Pleasan ... 

Netflix
Raquel Payne Dear Chairman Reed Hastings,

Yahoo! Inc.
Ty I cant log into my email, the app updated and now asked for ... 

Macy's
Anonymous On Sunday, December 11th I visited the University Circle (C ... 

Jack in the Box Inc.
Willy texas I when to the jack in the box located in Jupiter rd and Cam ... 

Rent a Center
nalin montez Rent a center is unfair and shady. I was a good customer an ... 

The TJX Companies, Inc.
Susan Hunter I am a loyal and frequent shopper of T.J. Maxx, Marshalls a ... 

Dick's Sporting Goods
Jackson JUST RECEIVED MY ORDER AND THE SECURITY TAGS ARE STILL ATTA ... 

Belk Incorporated
Hal Shopped at Belk for years. Very disappointed that you don't ... 

The Wendy's Company
Mikaela Chamberlain This place is horrible. Crap service and crap people. Not o ... 

LA Fitness
Very Unhappy I've been given the run around. I called on Sat Dec 12/09/2 ... 

Petsmart
Angry customer Bought a bird. Told me to keep the big paper receipt to tak ... 

Lowe's
Anonymous Happens all the time with Lowes!!

Enterprise Holdings, Inc.
Monica Just bad. No luck with revolving my issue!

Nordstrom, Inc.
Nordstrom has no loyalty I purchased a David Yurman ring from Nordstrom At Santa Ani ... 

Continental Airlines
DeAnne Gabel SENDINDG FAX : EXECUTIVE EXECUTORS OF ESTATE DEANNE GABEL S ... 

Wal-Mart Stores, Inc.
Anonymous I have tried EVERY SINGLE EXTENTION in both of the stores i ... 

The Sherwin-Williams Company, Inc.
Sherwin Williams Rochester MN #3237 Sherwin Williams only cares about numbers. They promote an  ... 

Sears Roebuck & Co
Lola I am very dissatisfied with Sears appliance home warranty d ... 

Sprint Nextel Corporation
Pissed Air Force Veteran I am Sprint customer with some very serious issues with you ... 

Geico Corporation
Pissed off customer from Warrenton, Missouri!!! My fiance hit a deer on her way to work on November 13th. G ... 

Sonic Corp.
Kaylee in midwest city. Ok That happened to me too. WTF

Verizon Communications, Inc
SheltonLynn I found it misleading that the store in Shelton CT had no s ... 

MetroPCS Communications, Inc.
Hammond Indiana Metro I went into a Metro PC Store for a $5 hop-spot. the young m ... 

Discount Tire
Mad as hell in Las Vegas Here I sit waiting and waiting and waiting to get my new ti ... 

McDonald's Corporation
Jeff and Nancy DePrince Mcdonalds on 15th and Lockheed in Midwest City Oklahoma is  ... 

Placeholder advertisement