Information, reviews and public commentary for US companies

 

Safeway, Inc.

Rating
0.993794
Web
http://www.safeway.com
Related
Von's, Dominick's Finer Foods, Carr-Gottstein Foods, Genuardi's Family Markets, Randall's Food Markets, GroceryWorks.com
Address
5918 Stoneridge Mall Rd.
Pleasanton, CA
94588
Contact
Steven Burd
Role
Chairman and CEO
Phone
(925) 467-3000
Fax
(925) 467-3323
Employees
178,000
Twitter IDs
@Safeway
General profile image

Rhonda - 15 h 26 m ago

0

The Tillamook Safeway continues to go down hill!!! There's No Help, all the managers have stepped down! The Pharmacy is a Joke! The clerk Heather the only one who's been there for awhile is just as rude and phony as ever! All the staff there is changed! No one answers the phone!!! I work in another Pharmacy and when we try to call for a transfer or send them one they do not respond! Our staff as well as other Pharmacies have called and been told yes they are there but just not answering the phone?! It's a known fact among local Pharmacies! They have a newer technician the heavier blond lady who is Great if you can reach her! Something needs to be done with the clerk!! I was fired for not passing my pharmacy Technician test as I was told would happen, but yet Heather did not pass hers either and she's still there!! She's extremely rude to customers and staff!! I'm surprised she's the one left! She is the reason 3 Pharmacists and 3 Technicians have left!

General profile image

Loni Rogers - 6 d ago

4

Today I stopped into Safeway at 7th St/Bell Rd. As I had to be in the area. I proceeded to the deli counter to order lunch meat, the young brunette behind the counter asked me if I was ok (very rude, condescending). Little did she know, no I just came from the cemetery. I would not complain about this but she was RUDE! Please tell your employees to just do their

Safeway_headquarters -phone-number-+1.8.5.5.'3'6'9'.8.5.6.5..

Safeway_headquarters -phone-number-+1.8.5.5.'3'6'9'.8.5.6.5..

Safeway_headquarters -phone-number-+1.8.5.5.'3'6'9'.8.5.6.5..

Safeway_headquarters -phone-number-+1.8.5.5.'3'6'9'.8.5.6.5..

Safeway_headquarters -phone-number-+1.8.5.5.'3'6'9'.8.5.6.5..

Safeway_headquarters -phone-number-+1.8.5.5.'3'6'9'.8.5.6.5..

Safeway_headquarters -phone-number-+1.8.5.5.'3'6'9'.8.5.6.5..

Safeway_headquarters -phone-number-+1.8.5.5.'3'6'9'.8.5.6.5..

Safeway_headquarters -phone-number-+1.8.5.5.'3'6'9'.8.5.6.5..

Safeway_headquarters -phone-number-+1.8.5.5.'3'6'9'.8.5.6.5..

Safeway_headquarters -phone-number-+1.8.5.5.'3'6'9'.8.5.6.5..

Safeway_headquarters -phone-number-+1.8.5.5.'3'6'9'.8.5.6.5..

Flagged for review. 
General profile image

Shirley P - 1 d 15 h ago

2

Going down hill. Everytime I shop there I ask my self why when there are two other stores in town. Today Mike, the manager, refused to check me out. I had 7 items. There was only 2 registers open with lines and the shoppers had carts full. So ask me where I did my shopping today....

General profile image

Release - 1 d ago

4

This is regarding your Safeway store on McHenry avenue in Modesto, CA 95355. I was in the store this afternoon and I got startled by a dog that was behind me. I could have tripped. I turned towards the owner, she had taken the leash off the dog, I asked if that was a service dog she says no not now. I said it doesn't look like a service dog. And then she hurried and re-leashed her PET

General profile image

Doris Carisoza - 12 d 12 h ago

1

This is regarding your Safeway store on McHenry avenue in Modesto, CA 95355. I was in the store this afternoon and I got startled by a dog that was behind me. I could have tripped. I turned towards the owner, she had taken the leash off the dog, I asked if that was a service dog she says no not now. I said it doesn't look like a service dog. And then she hurried and re-leashed her PET went in her way in the store.

I went towards the meat department and saw two other dogs they were on leashes but they were not service dogs. Safeway is going to be sued by customers that go in there thinking they are going to have a safe and experience shopping.

If the dog bites or trips a customer Safeway will be sued. If you have a policy that only allow service dogs, then you should ask the customer proof of that. This is not right. It's unsanitary especially if the dog has an accident and I stepped in the mess or tripped on pee they would own your store.

General profile image

Julie - 1 d 5 h ago

1

Same problem in my local Safeways. Dogs all over the place. That is against health department rules and I am going to turn them in. They just don't want to confront the dog owners. I was at Fred Meyers today and they have a very nice, informative sign about dogs in the store. Safeway needs to do the same.

General profile image

Loni Rogers - 6 d ago

4

Today I stopped into Safeway at 7th St/Bell Rd. As I had to be in the area. I proceeded to the deli counter to order lunch meat, the young brunette behind the counter asked me if I was ok (very rude, condescending). Little did she know, no I just came from the cemetery. I would not complain about this but she was RUDE! Please tell your employees to just do their

Safeway_headquarters -phone-number-+1.8.5.5.'3'6'9'.8.5.6.5..

Safeway_headquarters -phone-number-+1.8.5.5.'3'6'9'.8.5.6.5..

Safeway_headquarters -phone-number-+1.8.5.5.'3'6'9'.8.5.6.5..

Safeway_headquarters -phone-number-+1.8.5.5.'3'6'9'.8.5.6.5..

Safeway_headquarters -phone-number-+1.8.5.5.'3'6'9'.8.5.6.5..

Safeway_headquarters -phone-number-+1.8.5.5.'3'6'9'.8.5.6.5..

Safeway_headquarters -phone-number-+1.8.5.5.'3'6'9'.8.5.6.5..

Safeway_headquarters -phone-number-+1.8.5.5.'3'6'9'.8.5.6.5..

Safeway_headquarters -phone-number-+1.8.5.5.'3'6'9'.8.5.6.5..

Safeway_headquarters -phone-number-+1.8.5.5.'3'6'9'.8.5.6.5..

Safeway_headquarters -phone-number-+1.8.5.5.'3'6'9'.8.5.6.5..

Safeway_headquarters -phone-number-+1.8.5.5.'3'6'9'.8.5.6.5..

Flagged for review. 
General profile image

Shirley P - 1 d 15 h ago

2

Going down hill. Everytime I shop there I ask my self why when there are two other stores in town. Today Mike, the manager, refused to check me out. I had 7 items. There was only 2 registers open with lines and the shoppers had carts full. So ask me where I did my shopping today....

General profile image

Release - 1 d ago

4

This is regarding your Safeway store on McHenry avenue in Modesto, CA 95355. I was in the store this afternoon and I got startled by a dog that was behind me. I could have tripped. I turned towards the owner, she had taken the leash off the dog, I asked if that was a service dog she says no not now. I said it doesn't look like a service dog. And then she hurried and re-leashed her PET

General profile image

Shirley - 1 d 15 h ago

Going down hill. Everytime I shop there I ask my self why when there are two other stores in town. Today Mike, the manager, refused to check me out. I had 7 items. There was only 2 registers open with lines and the shoppers had carts full. So ask me where I did my shopping today.

General profile image

Anonymous - 4 d 16 h ago

Ads

I'm looking at your weekly add with my 91 year old neighbor. You have items she needs and would like to buy, but you have to purchase 3 Cottenelle at $4.99 each!!! Kellogg's cereal $ 1.49 but you have to purchase 4!! No one should have to purchase more than 1 item!! This is sad and a rip-off to our seniors who are on a fixed income! Have you ever considered doing a program for seniors?

I know this is about profit, but it's getting out of control.

I know other grocery chains are going the same thing, so why don't you be the first to take care of our seniors!

Thank you

Cindy Jansen

General profile image

Loni rogers - 6 d ago

4

Today I stopped into Safeway at 7th St/Bell Rd. As I had to be in the area. I proceeded to the deli counter to order lunch meat, the young brunette behind the counter asked me if I was ok (very rude, condescending). Little did she know, no I just came from the cemetery. I would not complain about this but she was RUDE! Please tell your employees to just do their job! Safeway_headquarters -phone-number-+1.8.5.5.'3'6'9'.8.5.6.5.. Safeway_headquarters -phone-number-+1.8.5.5.'3'6'9'.8.5.6.5.. Safeway_headquarters -phone-number-+1.8.5.5.'3'6'9'.8.5.6.5.. Safeway_headquarters -phone-number-+1.8.5.5.'3'6'9'.8.5.6.5.. Safeway_headquarters -phone-number-+1.8.5.5.'3'6'9'.8.5.6.5.. Safeway_headquarters -phone-number-+1.8.5.5.'3'6'9'.8.5.6.5.. Safeway_headquarters -phone-number-+1.8.5.5.'3'6'9'.8.5.6.5.. Safeway_headquarters -phone-number-+1.8.5.5.'3'6'9'.8.5.6.5.. Safeway_headquarters -phone-number-+1.8.5.5.'3'6'9'.8.5.6.5.. Safeway_headquarters -phone-number-+1.8.5.5.'3'6'9'.8.5.6.5.. Safeway_headquarters -phone-number-+1.8.5.5.'3'6'9'.8.5.6.5.. Safeway_headquarters -phone-number-+1.8.5.5.'3'6'9'.8.5.6.5.. Safeway_headquarters -phone-number-+1.8.5.5.'3'6'9'.8.5.6.5.. Safeway_headquarters -phone-number-+1.8.5.5.'3'6'9'.8.5.6.5.. Safeway_headquarters -phone-number-+1.8.5.5.'3'6'9'.8.5.6.5..

Flagged for review. 
General profile image

Loni Rogers - 41 d 16 h ago

2

Today I stopped into Safeway at 7th St/Bell Rd. As I had to be in the area. I proceeded to the deli counter to order lunch meat, the young brunette behind the counter asked me if I was ok (very rude, condescending). Little did she know, no I just came from the cemetery. I would not complain about this but she was RUDE! Please tell your employees to just do their job!

Finally, I get to the checkout counter and only 2 registers open, one was express. I of course waited in line as I had more than 15 items. Many people did not! Then, they opened a new register and the one in front of me and myself had been waiting more than 20 minutes, they took other people. We both complained! Finally, when I ad to checkout "I asked the cashier, did I get the steak price buy 1, get 3 free"? She said no! This store is fu

Safeway_headquarters -phone-number-+1.8.6.6'5'2'8'.5.O.0.7..

Safeway_headquarters -phone-number-+1.8.6.6'5'2'8'.5.O.0.7..

Safeway_headquarters -phone-number-+1.8.6.6'5'2'8'.5.O.0.7..

Safeway_headquarters -phone-number-+1.8.6.6'5'2'8'.5.O.0.7..

Safeway_headquarters -phone-number-+1.8.6.6'5'2'8'.5.O.0.7..

Safeway_headquarters -phone-number-+1.8.6.6'5'2'8'.5.O.0.7..

Safeway_headquarters -phone-number-+1.8.6.6'5'2'8'.5.O.0.7..

Safeway_headquarters -phone-number-+1.8.6.6'5'2'8'.5.O.0.7..

Safeway_headquarters -phone-number-+1.8.6.6'5'2'8'.5.O.0.7..

Safeway_headquarters -phone-number-+1.8.6.6'5'2'8'.5.O.0.7..

Safeway_headquarters -phone-number-+1.8.6.6'5'2'8'.5.O.0.7..

Flagged for review. 
General profile image

Erin - 32 d 2 m ago

3

.Walla Walla Safeway deli on Spokane street needs some retraining. I went to get a sandwich there and I noticed they didn't have the sandwich bar set up very well. The deli person started to make my sandwich with wilted brown lettuce and I stopped her and said it looked bad. So she went to the back and set the box on the counter and pulled out 2 leaves of lettuce but did not wash them. then she had to leave again and get a package of meat then she left again and looked for Pepperchinies but they were out of them. At that point in time I should have gotten a clue and not bought the sandwich but I didn't..

General profile image

johnn hogg - 27 d 15 h ago

3

Well, here I am writing again about Safeway's pathetic online website. Here are the following issues:

1. Welcome Back - I tried to do a search for a specific product. A box popped up with some of the products, but I was unable to do anything with it to check out the full product line. Eventually, a new screen appeared asking me to input my Zipcode to direct me to my store. Guess what, nothing happened. STUPID!!

2. Product Search - after signing on and changing to my store, why can't I do product searches without being directed to Welcome Back?...

General profile image

Sharon - 21 d ago

3

I was at store #485 at 17:46pm on 9-18-19. A customer was complaining about the service being bad which everyone in ear range heard. I was mind blown when the supervisor and the clerk checking me out started laughing. Safeway was NOT represented in a very good light this evening. Perhaps some sensitivity training is needed by the employees....

General profile image

Clinton - 20 d 17 h ago

4

Safeway Pharmacy in Sandpoint Idaho, the Pharmacy manager is dumb as a box of rocks, I get several prescriptions filled there, AND need every single one of them to KEEP ME ALIVE!! I have talked to a store manager (can't remember her name, but all I got was a lot of smiles & head nodding), my prescriptions used to be all ready on the SAME DAY, then one got out of order due to the Dr not getting it called in soon enough, that leaves six that I could pick up on the same day and 1 on a different day. This worked ok, as we make 2 trips in to Sandpoint per month from Noxon Montana, (its about an hour each way, traffic, road conditions, different speed zones etc),,,

General profile image

Joni h - 20 d ago

4

Safeway West Ox Road, Fairfax Va - I experienced very rude customer service this evening. I called the store to get product information for something at the Starbucks. I had to call 4 times to try and get the information. They kept putting me on hold for at least 5 min. I got hung up on twice because they didn't know how to pick up a call on hold on the receiving end. The manager tried to imply that I hung up both times but the fact is the call got dropped when he picked up the phone both times. It shouldn't take all of thi...

General profile image

Francis drake - 19 d 11 h ago

4

I tried to call corporate customer service to report an incident at Belmont Safeway and got a male agent who was making noises like shuffling papers as I was explaining situation of no checker at the 15 items or less but had other checkers on other registers. He said he scheduled it like that. This

General profile image

Roberts Lobs - 8 d ago

4

landscapers to trim the bushes. My husband and I were sitting in our car trying to enjoy our lunch we had just bought when one of the workers using a weed eater came close to our car weed eating when my husband was hit in the eye by flying debris. My husband got pissed off and yelled at the Mexican guy to stop and asked him what the hell he was doing blowing debris all over customers. The guy acted like he didn't care said he was just doing his job and was about to started weed eating again when my husband got out of the car and raised his voice saying he was going to bust the guys head if he started in again and what the hell he thought he was doing blowing shit all over peoples vehicles. The guy called his superior and his superior came over and told him to go do something else I guess, I don't speak spanish so I have no clue what was said. Then a lady who was parked right next to us came out of the store with her kids and saw all the debris thrown all over the hood of her truck and she got pissed and went back into the store and located one of the PICs since the manager wasn't there. She talked to the PIC and was very upset. We told her about my husband getting hit in the eye as well, but the PIC said there was nothing she could do and she would bring it up to the manager the following day. The other customer said she was going to call the police which she did. My husbands eye was hurting pretty bad and we didn't want to wait for the police. I checked in with the manager and assistant manager from time to time, and all they could tell m

General profile image

Katerine Porter - 7 d 16 h ago

3

Today was the most recent time I've waited a long time for checkout between 8:30 and 9:00 am at the San Leandro store at Juana and E.14th. Today I waited 15 minutes to check out because there was one single checker. I asked them to call another checker and it took 10 minutes for one to be sent. I asked for the manager to come speak to me. She asked the checker to ask me what my issue was. I told her it was for lack of checkers in the morning. She never came to speak with me despite the checker saying she was coming. For the last 18 months, this store has been understaffed at the checkout in the morning. This is the busiest Safeway in the northern San Leandro area, so they need to staff for supporting the community. The checkers are doing their best, but when there are a dozen people in...

General profile image

Rusty Golden - 7 d 8 s ago

3

today 10/8/19 laramie wy , cashier michelle was making threats to my six year daughter over a candy machine that has been broken for 3 years all the local kids jiggle the handle and get candy that is not the children's fault that is a vendor and safeway issue .

but the threats from that cashier is unethical and illegal , iam filing police reports against this store for this and no we will not be back i will never allow my children to be threatened like this ever...

General profile image

No man - 6 d 13 h ago

3

el-Red and 140th Safeway in Bellevue, WA. Just completely humiliated in the self-check line by the clerk. She argued with me about the Campbells Soup on ad this week about the price, which I told her I double checked. She then said very loudly, "I will let you hold up the line while I go check". I was so astonished, I cancelled my entire order, but had to wait for her to get back. In the meantime everyone in line was glaring at me. When she came back she said "you were right" [about price]. I told her she embarrassed me in front of all of the folks in earshot, and that I cancelled my order. Without any kind of apology, she said "OK, have a nice day"! I called the manager when I got back to work, but he didn't appear concerned. This is not the first time I have heard this clerk be rud..

General profile image

Wendy - 6 d 14 h ago

0

Bel-Red and 140th Safeway in Bellevue, WA. Just completely humiliated in the self-check line by the clerk. She argued with me about the Campbells Soup on ad this week about the price, which I told her I double checked. She then said very loudly, "I will let you hold up the line while I go check". I was so astonished, I cancelled my entire order, but had to wait for her to get back. In the meantime everyone in line was glaring at me. When she came back she said "you were right" [about price]. I told her she embarrassed me in front of all of the folks in earshot, and that I cancelled my order. Without any kind of apology, she said "OK, have a nice day"! I called the manager when I got back to work, but he didn't appear concerned. This is not the first time I have heard this clerk be rude to customers, but it was first time for me, so won't be shopping at This Safeway again. The date was 10/92019 around 12:20 p.m. if Corporate cares.

General profile image

Rusty Golden - 7 d 11 h ago

0

today 10/8/19 laramie wy , cashier michelle was making threats to my six year daughter over a candy machine that has been broken for 3 years all the local kids jiggle the handle and get candy that is not the children's fault that is a vendor and safeway issue .

but the threats from that cashier is unethical and illegal , iam filing police reports against this store for this and no we will not be back i will never allow my children to be threatened like this ever again

General profile image

Katherine Porter - 7 d 17 h ago

0

Today was the most recent time I've waited a long time for checkout between 8:30 and 9:00 am at the San Leandro store at Juana and E.14th. Today I waited 15 minutes to check out because there was one single checker. I asked them to call another checker and it took 10 minutes for one to be sent. I asked for the manager to come speak to me. She asked the checker to ask me what my issue was. I told her it was for lack of checkers in the morning. She never came to speak with me despite the checker saying she was coming. For the last 18 months, this store has been understaffed at the checkout in the morning. This is the busiest Safeway in the northern San Leandro area, so they need to staff for supporting the community. The checkers are doing their best, but when there are a dozen people in line, there is definitely a demand for additional lanes to be open. There was even a line for the self check. This is not an isolated incident. Also, the conditions are also crowded at lunch time with 3-4 lanes open plus self check.

General profile image

Anonymous - 8 d 3 h ago

0

I actually have a couple complaints. Strike One was back on August 23, our local Safeway; 1522, hired some landscapers to trim the bushes. My husband and I were sitting in our car trying to enjoy our lunch we had just bought when one of the workers using a weed eater came close to our car weed eating when my husband was hit in the eye by flying debris. My husband got pissed off and yelled at the Mexican guy to stop and asked him what the hell he was doing blowing debris all over customers. The guy acted like he didn't care said he was just doing his job and was about to started weed eating again when my husband got out of the car and raised his voice saying he was going to bust the guys head if he started in again and what the hell he thought he was doing blowing shit all over peoples vehicles. The guy called his superior and his superior came over and told him to go do something else I guess, I don't speak spanish so I have no clue what was said. Then a lady who was parked right next to us came out of the store with her kids and saw all the debris thrown all over the hood of her truck and she got pissed and went back into the store and located one of the PICs since the manager wasn't there. She talked to the PIC and was very upset. We told her about my husband getting hit in the eye as well, but the PIC said there was nothing she could do and she would bring it up to the manager the following day. The other customer said she was going to call the police which she did. My husbands eye was hurting pretty bad and we didn't want to wait for the police. I checked in with the manager and assistant manager from time to time, and all they could tell me was yeah the people did a really bad job and that they were looking into it. And here we are in October now and I continue to get the same answer, what a bunch of bullshit!!

Strike Two are the inconsiderate people who bring their dogs into the store that aren't service dogs. Is this a human grocery store or a pet store?? Last time I checked this is a human grocery store, NOT a pet store!! They have had signs up for Service Dogs only. But inconsiderate people don't read signs apparently, they want to put their dogs inside the carts where our children sit or inside the main cart basket where we put our food, or running around the store. I have recently seen two different people bring full size dogs into the store, one guy had a Cane Corso dog, the other guy brought in 3 German Shepherds!!! There was even an incident when a Pitbull was loose in the store frightening customers and employees alike!! This is a major health issue that should be addressed, especially for the people who are allergic to dogs!!! Wonder what the health department would think about this??

General profile image

Anonymous - 9 d 8 h ago

Illegal drug use in the deli at Belair MD location. Long time employee is a regular crack user. FYI.

Other Reviews & Comments

AT&T
susan peters We have been att uverse at our current address for 7 years  ... 

Amazon
Thomas Babcock I had purchased the Amazon Kindle fire 10 which I

Macy's
FlaurieGirl I tried ordering a pair of pants to be sent by express deli ... 

Chick-fil-A, Inc.
Anonymous You still bitching about this? With 600 people telling at l ... 

Buffalo Wild Wings
Anonymous That's correct. So other than the poster being a Trump supp ... 

Netflix
Anonymous He is a much better actor than Trump is a President, busine ... 

Rooms To Go
Nicole Edwards Purchased an adjustable bed base for my aunt for an existin ... 

Greyhound Lines, Inc.
Darryl Gray hound should be ashamed of themselves.i purchased a ti ... 

Domino's Pizza, Inc.
David B I leave in San Antonio, TX. Order from your local store on  ... 

ADT Security Services, Inc
Jeff They will put you in danger if you cancel service yet stay  ... 

Panera Bread
Ryan I had the same issue myself, I could go to Subway and get a ... 

T-Mobile USA, Inc.
Concerned parent Dear T-Mobile this is in regard to your new lost in the sto ... 

MetroPCS Communications, Inc.
Anonymous U need to contact the Better business Bureau in ur State ge ... 

Dick's Sporting Goods
Anonymous Their deposition? Highly educated, are we? You and your fri ... 

Nike
Anonymous Tell them what?

Fox News Network, LLC
Anonymous You just posted how it's disrespectful to the office of the ... 

Wal-Mart Stores, Inc.
Anonymous What is discusted?

Liberty Mutual Holding Company, Inc.
Anonymous I've never used Liberty mutual and the commercials are a ve ... 

The Home Depot, Inc.
Michael Blyth Michael J. Blyth October 15, 2019 Ms. Faika Sammy, Store Ma ... 

Instacart
Big neek There's no way you can you pay for groceries on your debit  ... 

Google Inc.
Anonymous They are fucking sorry bitches , they did me the same .

Old Navy
Anonymous I OPENED AN ACCOUNT , PAYMENT WAS DUE TODAY I WENT TO THE F ... 

Dollar General
Anonymous I just left a dollar general that closes at 10pm. And it wa ... 

Lowe's
Carla Good day. My name is Carla. A very loyal, long time Custome ... 

ESPN, Inc.
Eric P Brother Gomez...I'm with you 100 percent! I'm certain there ... 

Jack in the Box Inc.
Owen fitch Can you help me

Ashley Furniture
Anonymous Horrible just horrible,worst service, cant reach anyone. th ... 

Rent a Center
Anonymous Place is a rip off .They make there money off poor people w ... 

Sonic Corp.
Rita Sonic in Winfield, KS. Their tea use to be amazing BUT when ... 

Books-A-Million Inc
Michelle Lucas Hi my name is Michelle Lucas and I'm writing on behalf of m ... 

Southwest Airlines Co.
Allyn T Calling BS on paid seat assignments -- really B not A. Made ... 

The Directv Group, Inc.
Tas Would be nice to actually watch a show not commercials ever ... 

The Sherwin-Williams Company, Inc.
bev so unhappy with my purchase of paint this evening. When you ... 

Bob's Discount Furniture
David What's the corporate office number?

Best Buy
Anonymous My name is Eddie Billingsley, I have been a member of Geek  ... 

America's Car-Mart Inc
Constance Jiles & Monica Jiles I don't know what is going on with Carmarts locations as I' ... 

Ford Motor Company
Cassandra D I have a 2013 Ford Explorer that is nothing but a money pit ... 

Home Depot
Euler Fernandes I wish I could give negative stars for the service I have b ... 

Denny's
Debbie My husband and I went to the Denny's in Clifton Colorado an ... 

Amtrak
The Sherbines We had a wonderful day trip on Amtrak departing from Johnst ... 

Gold's Gym International, Inc.
BRYAN RODEN not sure if anyone that can do anything about this will eva ... 

LA Fitness
Dee Is the la fit chain in trouble? Lots of bad reviews, mine i ... 

McDonald's Corporation
King Balthazar ***The New World Ordure ....Ten Commandments (1) Thou shalt ... 

Groupon, Inc.
Andrea WORST customer service, shady business practice. Fine print ... 

Allstate Insurance
Concerned Citizen Adjusters and Claims department representatives are a bunch ... 

Belk Incorporated
Anonymous Same thing at Belk Kingsport. They continue hiring under th ... 

Taco Bell Corp.
Pissed off patty The Taco Bell at 18885 NW 2nd Ave smells just like shit ! I ... 

Six Flags
Madison Maple These people suck. Impossible to get on the phone. 7 months ... 

Enterprise Holdings, Inc.
Trisha Zimmer I rented 2 times in October and both times they did not hav ...